Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







joi, 29 aprilie 2010

Vei fi al meu totdeauna... si al meu niciodata...

Nu te simt aproape, iar tu nu faci nimic, si lasi stelele sa decida pentru noi... Alaturi de tine, alaturi de mine, vor ramane doar scurte amintiri! Iti vei mai aminti oare de ceva ce nici nu a fost?...

Nu ma lasa sa plec, sufletul meu...caci nu ma voi mai intoarce! Mie imi pasa de tine, si rog lumea intreaga sa te aiba in grija, si sper...dar nu...tu nu ma lasa sa plec!...lasa-ma sa raman, cere-mi orice... sunt atatea lucruri care nu au fost spuse, nu au fost facute... si inca imi doresc uneori sa stau langa tine si nu pot descrie ce simt... Nu e iubire, e ceva mai mult, e ceva ceresc... Cate ar vrea sa-ti spuna inima mea!... Ti-ar trebui ani intregi sa o auzi la nesfarsit... Nu poti discerne secretul ei, dar tu incearca sa ma simti, macar odata, inainte sa plec... departe de tine, departe de noi...pentru totdeauna... Ce ti s-a intimplat?.. Nu am avut curajul sa te intreb. Dar orice ti s-ar intimpla, eu voi fi mereu alaturi de tine si voi continua sa te iubesc asa cum esti... dur, bun sau rau, vesel sau morocanos, nervos sau bine dispus… nu vreau sa-mi amintesc toate rautatile ce mi le-ai spus azi, dar imi rasuna in minte si in suflet…si atunci ma gandesc la privirea blanda si dulce pe care am vazut-o de cateva ori in ochii tai frumosi si las asta sa ia locul vorbelor grele ce le-ai spus…Nu voi lasa pe nimeni si nimic sa-mi ia iubirea asta… nici macar tu, nu ai dreptul sa o strici acum… nu te voi lasa!…am suferit mult si voi mai suferi, dar niciodata mai mult decat te-am iubit…

Vei fi al meu totdeauna... si al meu niciodata, mandrutule!...

Un comentariu: