Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







miercuri, 14 aprilie 2010

Nimic intamplator...

Viata e ceva unic, asa buna sau rea cum este. Sunt multe lucruri pe care nu le putem intelege si pe care de fapt nici nu trebuie sa le intelegem, ci doar sa le traim. Nimic din ceea ce ni se intampla, nimic din ceea ce traim, simtim, nu e numai asa, o intamplare... Totul face parte din viata si noi trebuie s-o traim asa cum ni s-a dat.…Lumea in care traim e astfel facuta ca intr-o clipa te poti ridica la cer iar in secunda urmatoare sa te gasesti in centrul Pamantului. Ea nu are inceput si nici sfarsit…chiar daca uneori poate credem noi ca e sfarsitul, intotdeauna gasim in noi puterea de a ne ridica si de a merge mai departe ... Nici nu am cuvinte sa-ti descriu ce simt acum...Sunt lucruri pe care cu parere de rau unii oameni nu le pot simti niciodata. Ceea ce vreau sa-ti mai spun e doar pentru a te ajuta sa-ti invingi teama si indoielile pe care le mai ai uneori in legatura cu mine, cu vorbele mele, sa poti sa intelegi ca nu sunt doar simple vorbe... eu chiar traiesc si simt cu intensitate tot ce ti-am spus. In inima unui om e loc pentru tot felul de contradictii, asa ca e de inteles ca ai avut retineri. ..Ma bucur ca m-ai primit in inima ta, si ca ai acceptat darul pe care ti l-am dat....sufletul meu!!! Am considerat ca este mai mult decat trupul, pentru ca sufletul ramane si dupa moarte, pe cand trupul... Nu am apreciat niciodata un om dupa averea pe care o are, banii de care dispune, functie, frumusetea exterioara, pentru ca toate lucrurile astea sunt trecatoare... toate aceste lucruri sunt efemere, sunt lucruri pe care intr-o secunda le poti pierde. Eu cred ca adevarata valoare a unui om se afla in sufletul si in mintea lui, in interiorul fiintei lui si cred ca fericirea adevarata vine din tine, din interiorul tau, din felul in care poti aprecia tot ce se gaseste in preajma ta...O viata mediocra poate fi justificata. Mai ales într-o lume mediocra. Dar mediocritatea iluziilor nu are nici o scuza. Nimic nu ne opreste sa visam fara masura...Inima are ratiuni pe care ratiunea nu le cunoaste… asa ca pentru asta poate vom fi iertati....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu