Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







luni, 5 aprilie 2010

Dorul...

Nu stiu de ce, dar simt ca se apropie...si simt durerea in suflet cum se revarsa... Dorul de tine doare, si stii cum e sa te doara totul de dorul cuiva? Nu?...e o durere profunda, ce incepe din suflet… Trist destin, sa nu ai curajul sa spui nu...Nu ai curaj sa termini ce-ai inceput…Astepti in tacere sa se stinga tot ce tu ai aprins...Astepti in tacere si citesti tot ce-ti scriu…Te prefaci ca nu stii, nu auzi, nu vezi si nu citesti…Te ascunzi ca un copil...copil matur…Privesc in urma mea si-mi amintesc cum erai, ce spuneai, ce simteai… Te caut in fiecare chip ce-l vad pe strada dar nu esti tu...Te simt in fiecare suflare de vant ce-mi mangaie fata dar, nu esti tu si imi este dor...si vreau sa te simt... chiar si pentru o clipa...o dulce clipa… Fie chiar si pentru o secunda sa te ating, sa ma simti langa tine, sa te cunosc mai bine, sa patrund adanc in minte ta, in sufletul tau… Vreau sa-ti mangai sufletul, sa-ti ating inima…In schimb tu te adancesti intr-o tacere surda, ciudata…de neinteles…si mi se rupe inima… Ma alungi, iar cand ma vezi ca plec, ma chemi inapoi…De fapt nu tu m-ai chemat si nici nu mi-ai spus sa plec...Pur si simplu lipsesti...Nu vrei sa fii prezent, preferi asa…

Cand te-am vazut ultima data, parca am stiut ca plec pentru totdeauna, ca pasii nu ma vor mai purta spre tine niciodata…Iti amintesti?...Ti-am sarutat mainile printre lacrimi…si tu nici nu ti-ai dat seama ca in clipa aceea mi-a fost atat de dor de tine, incat inima mea a incetat sa mai bata...Timpul s-a oprit in loc, si cred ca de atunci am simtit ca ceva nu mai e in regula…dar am continuat sa ma mint…sa visez…Cum ar fi daca te-as mai atinge...ce-ai mai fi?...Ce-as mai fi?...Mi-ar fi placut sa te descopar mereu, sa iti luminez fiecare gand, sa-ti ating inima, sa-ti mangai sufletul…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu