Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







sâmbătă, 17 aprilie 2010

Daca as fi...

Daca as fi ceea ce-ti doresti tu...mi-ai promite ca niciodata inima nu o sa ma doara? M-ai lua apoi la tine in brate ca pe un puisor sa-mi dai sperante? M-ai alinta si mi-ai promite iubire? Ce-as putea sa fiu sub privirea ta? Sa ma transform intr-un sarut si vesnic sa raman pe buzele tale… dar daca nu vrei...ce ai sa faci? Ai sa ma alungi ca pe o umbra...si ai sa ma scoti din gandul tau?...De dragul tau, eu am sa fiu...a nimanui...caci nimeni, nimeni in lumea asta mare...nu vrea sa fie nici stea nici pustiu...si atunci ce forma pot eu sa iau? Ce ti-ai dori sa fiu? Ce forma as mai putea eu lua? O floare...ca sa ma ofilesc apoi...si sa pot fi aruncata? O raza poate...dar ce fac cand vine seara? Sau poate sa fiu un minut...si ce o sa fac cand va trece? Sa mai revin? Ce pot sa fiu eu ca sa ma poti tu iubi? Ce ai vrea sa fiu? Ce iti doresti?...Stiu !... Am sa fiu lut...si-ai sa ma modelezi cum vrei...si cand te vei satura de forma pe care mi-ai dat-o, mai pui un pic de apa si-apoi ma modelezi de la inceput. De fiecare data alta forma...si alta...si alta...Azi am sa fiu un gand...maine poate am sa fiu o apa curgatoare si mai tarziu poate o raza de soare si apoi ai sa ma transformi intr-un cuvant...si-am sa-ti soptesc mereu...cat de drag imi esti...si ce bine ma simt in bratele tale… Si apoi poate am sa redevin eu...dar care eu? Ce anume sunt eu in ochii tai? Hai, spune-mi cum ma vezi...? O padure racoroasa cu frunze verzi...sau poate apa dulce de izvor... Sau poate imi doresc prea mult...! Dar pana ai sa ma modelezi, raman ce sunt... Nimic din ce as fi vrut sa fiu...Nu sunt nici apa nici desert...nu sunt nici stea si nici nu ma compar cu un trandafir...nu sunt nici vis, nu sunt nimic din tot ce as fi vrut sa fiu...si nu-mi doresc decat sa te gasesc... si in mainile tale sa-mi asez fruntea ingandurata si trista…Astept sa ma astepti...sau sa vii...

Un comentariu:

  1. Doamne,Kori....cat ma regasesc in tot ceea ce scri...Uneori stau si ma intreb, de unde mai am forta sa fac ceea ce fac?Senzatia ca lumea mea se sfarseste putin cate putin,ca timpul alearga prea repede...ca nu ot fi nimic din ce-as fi vrut...Ma copleseste!Si totusi...traiesc...ma misc,merg la job,ii ajut pe altii...rad..
    Si totusi sufletul meu facut cenusa,inca mai spera..

    RăspundețiȘtergere