Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







miercuri, 28 aprilie 2010

Vand existenta...

Sunt facuta sa traiesc absent intr-un prezent gri... sunt facuta sa traiesc tot ce nu imi apartine... Vreau sa imi vand existenta asta nenorocita… poleita in iluzii si amintirea de-a trai absent… vreau sa scap de cosmarul si amintirea de-a iubi sublim... si amintirea de-a fi iubita pe jumatate… si broderii de lacrimi aruncate peste zambete… Vand existenta, pe un buchet de stele nenascute… imi caut un cumparator astral la un targ de pe o galaxie indepartata, unde Dumnezeu jongleaza cu suflete macinate de viata… Imi vand existenta telurica, crucificata peste lacrimi, aruncate peste zambete… si peste iubire… si peste jumatate din iubire… amintirea de a cauta printre ruinele din mine… Vand existenta, la un targ de pe o galaxie indepartata... vand bucati din univers ... caci nimeni nu m-a intrebat, cine mi-a dat dreptul de a vinde bucati din univers... sau despre cat castig cu aceasta activitate!... Cea mai buna oferta a mea???... Cratere pe luna... sau munti pe Marte... Pot sa vand un asteroid intreg, pentru un pret moderat... Pot sa te fac posesorul primei recolte de meteoriti, a unei primaveri lunare... Vand constelatii ale cerului profund... vand stele... praf de stele... vand firmituri de speranta pura... vand amintiri deja uitate... vand lacrimi inca necurse… vand prezent, valabil doar ieri… vand povesti ce se nasc din cuvinte nerostite... vand inima plansa... vand suflet macinat de viata... vand existenta, crucificata in amarul neputiintei… vand rani discrete… si adanci... caci ma doare mult prea tare peisajul pustiu in care sunt conturata... pictata parca, fara vlaga, fara simtiri, fara retusuri, fara pregatire... fara culoare... fara inceput... si parca fara sfarsit... Vand simtaminte... vand promisiuni inchise... vand atingeri clocotite... vand dorinte incatusate... vand somnul singuratatii… si al tacerii... vand ultimul vis… care se odihneste in pace!!!... Vand tot... Imi vand existenta poleita-n iluzii, pe cateva monede de lumina, cu care sa-mi cumpar un loc in cimitirul sufletelor... iar restul ramas sa-l dau pe un mormant in coltul neantului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu