Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







luni, 19 aprilie 2010

Ma doare atata iubire...atata neputinta...

Este a nu stiu cata noapte...timpul?... nu il mai stiu... pentru prima data vreau sa uit ca exista timp... vreau sa uit ca exista noaptea... ma dor stelele din suflet... I-am smuls ingerului meu din prea multa dragoste... pene din aripi... i-am atins sufletul... As vrea sa mor pentru o clipa si sa ma nasc fara ieri, fara alaltaieri, fara ani din viata mea... As vrea sa pot, as vrea sa imi scot sufletul afara... sa il pun pe palma lui... as vrea sa poata sa ii deschida fiecare celula de timp, fiecare secunda, fiecare particica...as vrea sa strige odata si sa auda ecoul revenind... E pentru prima data cand vreau sa imi merit lacrimile si ma bucur ca ma dor, ca imi sfasie obrajii... ma bucur ca lasa urme...Ce bine Doamne ca ai lasat durerea... ce bine ca uneori sufletul ne sfasie, ce bine ca din cand in cand mai uitam sa respiram de disperare...Doamne! inchide Cerul o clipa, roteste timpul, intoarce secundele, pune-ma din nou pe palma Ta... acolo unde m-ai plans... si soarbe-ma te rog... si daca vrei, uita sa ma mai plangi, uita sa mai intorci timpul... dar lasa-mi te rog doar atat... iubirea ce i-o port... atat... altceva nu ITI cer...Stiu unde este si alinarea, dar drumul catre ea este greu... Uneori viata ne ingenuncheaza, ne da palme, iar noi suntem neputinciosi si le primim... dor... dar cel mai tare doare atunci cand ti-o da neputinta in iubire... iar eu sunt ingenuncheata in fata ingerului meu... din neputinta!...dar el nu ma ridica, nu ma ia in brate, chiar daca uneori poate merit... si atunci simt ca ma doare atata iubire si ma ucide atata neputinta... In mine frigul si-a facut din nou casa, vantul se tanguie, lumina din ochi e rece... pana si cerul e rece azi... Poate pentru prima data si mie mi-e rece... mi-e rece de mine, ma urasc si as vrea... dar ce importanta mai are?... nici una poate. Si va rog luna, cer, stele... uitati-ma azi... mangaiati pe altcineva... eu vreau sa uit de mine, vreau sa dorm...atat!!! Noapte buna ingerul meu oriunde ai fi ! Iti multumesc ca existi atat de frumos in sufletul meu... Iarta-ma ca inainte de a fi tu ingerul meu, am fost si eu iremediabil om, am facut alegeri proaste si pasi tampiti... iarta-ma ca am zambit uneori in calea mea inainte de a fi tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu