Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







luni, 26 aprilie 2010

Stiu ca exista!...

Stiu ca exista undeva...o fiinta fantastica, cu chip de om, din roua si foc, venit pe pamant din povesti, pentru a iubi si a se lasa iubit…Un mandrut caruia sa-i pot vorbi din priviri, caruia sa-i pot spune orice, chiar si cand nu e langa mine, dar care imi va fi suficient ca exista…Un ursulet care rade cu pofta, fericit si liber, cu ochii din alta lume, plini de povesti si minunati...Un suflet care are curajul sa fie el insusi, care simte si gandeste cu inima, pentru ca are puterea sa isi traiasca viata in iubire si liniste deplina...O fiinta careia sa-i stau la picioare o viata intreaga, si sa uit ca mai exista altceva pe pamant…Un pui drag care sa nu ma lase sa dorm, care sa stie sa ma dezlege din starea amaruie si sa-mi coboare in suflet picaturi de fericire…Un sufletel care sa nu ma paraseasca niciodata...Un iubitel in preajma caruia as vrea mereu sa fiu, pe care l-as tine in brate o viata, fara sa-l mai las vreodata sa plece de langa mine…O fiinta care are rabdare sa ma invete orice, care imi explica cu drag acelasi lucru de o mie de ori, cand e nevoie…Un om parca din alta lume, si totusi de aici...O fiinta pe care o stiu din alte timpuri, care ma implineste si care imi daruieste tot timpul ceva…si care arde de iubire si de dor...Un dracusor care stie sa ma alinte si sa-mi strecoare in suflet zambetul din nou...O fiinta completa, totala, langa care sa ma trezesc dimineata, innebunita de mirosul lui, si care sa-mi bucure sufletul de cate ori il intalnesc sau imi amintesc de el…Un pisic care sa ma puna in ordine si care sa ma preschimbe in ceea ce-si doreste el...O fiinta care sa imi arate ca se poate trai viata in frumusete deplina, ca ma pot desavarsi in iubire, ca pot fi fericita o mie de ani…si datorita caruia viata mea sa aiba un sens…Mandrutul meu drag a carui frumusete sufleteasca ma face sa ma privesc prin el si sa ma descopar pe mine...cea care sunt...cea care mi-am dorit intotdeauna sa fiu...Stiu ca exista!...Oare va fi aici...in bratele mele?...numai al meu...si eu numai a lui?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu