Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







sâmbătă, 1 mai 2010

Fara tine...

Pasii mei fara tine nu ma poarta niciunde...timpul meu fara tine se scurge fara nici un rost, viata mea fara tine e o eterna durere, visul meu fara tine e fara importanta, mintea mea fara tine e goala, lumea mea fara tine e rece si dezolanta... si ziua de maine e lipsita de speranta... zambetul meu fara tine e trist, noaptea mea fara tine e pustie si rece... Fara tine mereu ma simt incompleta, fara tine iubirea nu are sens... fara tine ma ratacesc, ma pierd si ma complic... Fara tine in viata sunt un vesnic NIMIC...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu