Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







miercuri, 5 mai 2010

Cui ii pasa?...

Pentru ca imi este prea frica...scriu... Imi este prea frica de a gresi...prea frica de lucrurile ce se intorc impotriva mea...pentru ca stiu ca nimanui nu-i pasa cu adevarat... Acum, simt in mine plumb...si parca merg pe ace...si imi simt soaptele acoperite cu adeziv...si imi este atat de greu....si poate ca ar trebui sa tac, dar imi este prea dor de cuvinte care nu lovesc...de urechile ce doar asculta...si va inteleg pe toti atat de bine...si tac, pentru ca intotdeauna exista posibilitatea sa gresesc...In mine cuvintele mele nu se sfarama...in mine e loc pentru voi toti...in mine durerea voastra are ecou...si ma frangeti atat de tare incat imi zugravesc lumea din tristete si taceri infernale...si-mi este pasul bolnav de mersul vostru schiopatat...si stiu...ca nimanui nu-i pasa cu adevarat....

2 comentarii:

  1. citesc si recitesc cu placere scrierile tale si ma regasesc in ele..imi plac atat de mult incat am indraznit sa va citez in paginile mele de profil..am vrut sa ti cer permisiunea inainte de a o face dar nu am stiut cum..daca te deranjeaza ca unele din postarile tale sunt folosite de mine.. te rog sa mi lasi un mesaj...la gsmara@yahoo.com..

    RăspundețiȘtergere