Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







duminică, 2 mai 2010

Exista un loc unde uitam...

Exista un loc unde uitam…S-ar putea sa aiba forma de Cer, sau de apa, sau de pamant…Nu-mi dau bine seama, dar stiu ca in fiecare seara, noi trecem prin acel loc, cu cate-un gand, cu cate ceva care ne este drag…Le lasam acolo si ne indepartam… sau le ardem, ca un chibrit, odata cu cea mai mare parte din viata noastra…O sa las totul undeva... acolo unde cerul saruta marea?...

Acum sunt aici... te iubesc, te ascult, te privesc, iti zambesc, iti vorbesc... dar voi pleca curand... si cred ca iti va fi dor de privirea mea, de ochii mei ce te priveau tandru... probabil, iti va lipsi zambetul meu timid, vei dori sa-mi auzi vocea, sa ma asculti soptind, plangand...iti vor lipsi mesajele mele ciudate de iubire, sufletul meu!... Acum sunt aici si tanjesc dupa atingerea ta delicata, dupa caldura ta, dupa zambetul tau superb, de care m-am indragostit ca o nebuna!... Inca, mai sunt aici... dar voi pleca curand... Ai sa ma cauti iubirea mea?... ai sa vrei sa-mi simti mana atingandu-te tandru?...ai sa-ti doresti sa ma strangi in bratele tale calde?... Acum sunt inca aici... si as da o infinitate de lacrimi pure si tot ce am mai bun... pentru o efemera clipa cu tine!... si inchid ochii... si ma mistuie clipa ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu