Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







joi, 13 mai 2010

Totusi cineva mi-a spus…

Se spune ca vietile noastre nu valoreaza mare lucru... ele trec intr-o secunda asa cum se ofilesc trandafirii... Se spune ca timpul care se scurge este un hot...ca isi face haine din tristetile noastre...Se spune ca destinul rade de noi, ca nu ne da nimic, desi ne promite tot... Se pare ca fericirea e la indemana oricui, si cand intindem mana ne regasim tristi... Totusi cineva mi-a spus...ca tu ma iubesti?... Este cineva care mi-a spus ca totusi ma iubesti... Sa fie oare posibil?... Dar cine oare mi-a spus ca tu ma iubesti?... Nu-mi mai amintesc, era noaptea tarziu...inca ii mai aud vocea, dar nu imi amintesc trasaturile... "Te iubeste, e secret... nu-i spune ca ti-am zis!"...Vezi, cineva mi-a spus ca...tu ma iubesti... chiar mi s-a spus ca tu ma iubesti...Totusi CINEVA mi-a spus!...A fost un Inger?... sau chiar tu?... mi-ai spus ca ma iubesti?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu