Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







marți, 4 mai 2010

A doua femeie...

Am modelat cea de a doua femeie din sufletul meu, cea care acum traieste o poveste, innobilata de tandrete si iubire... Sunt fericita ca pot iubi asa, ca nu m-am inrait, ca nu am ucis in mine sufletul de copil… chiar daca mi s-a furat viata, ca sa invete altii sa traiasca, mi s-a furat iubirea ca sa se poata bucura de ea cine nu o merita, mi s-a furat sufletul si a fost imprastiat pe colinele viselor desarte, a iluziilor pustii... Mi sau furat gandurile si au scris povesti de dragoste cu ele... Mi-a ramas doar lacrima, mireasma dulce de viata chinuita... Iar visele mele minunate, mereu sunt prezentul altcuiva!...

Un comentariu:

  1. Va intelege candva,poate prea tarziu,ca nu a facut alegerea corecta...Va sti ca pt el ai fost o Prioritate,pt altele o optiune..

    RăspundețiȘtergere