Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







vineri, 9 decembrie 2011

Dor.....

E noapte... ti-am oprit timpul intr-o privire, si te-am transformat in gandul meu, intr-un pic de infinit...exact atunci cand clipele se ingramadesc mirate inspre ora unu...Ai fost ultimul meu vis...parca ti-am fost pentru o clipa iubita...ti-am gasit soapta perfecta intr-un zambet bland, si te-am transformat intr-un pic de liniste... Ai fost singurul meu inger, si singura, unica iubire...A venit si la noi miezul noptii...parca asa imi spui...iar eu te privesc din nou adanc, cu tristete... Imi este prea dor de tine...un pui de inger, aluneca in joaca pe obrazul tau, si isi face leagan dintr-un sarut pe buzele tale...pe zambet ti se odihnesc soptit amintiri, cu o liniste de demult...A venit si la noi miezul noptii...asa mi-am spus. Si mi-ar placea sa pot sa-ti scutur rugaciuni din aripi, si sa ma catar pana in varful abrupt al lumii, si sa-mi visez de acolo caderile de langa tine...sa ma inventez cumva dintr-un nimic absolut si sa ma transform intr-un sarut de dor...sa imi fie doar prea drag de noi doi impreuna, si sa te iubesc din ce in ce mai mult... Parca imi zambesti din nou soptit si cu taceri imense...imi este prea dor de tine... Degeaba! In jurul meu se simte inca parfum de vise, si de noapte, si de ingeri...pe buzele mele a adormit soptit numele tau...si imi atarna in ochi, tacut, lacrimi fara timp... Te sarut cu gandul, pe obraz, iar tu te infiori de drag...si pe chipul tau, apare asa...un dor de toate!...si parca simti cum prin aer se simte adiere de somn usor si de iubire...Prin sufletul meu e plin de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu