Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







marți, 6 decembrie 2011

Dor...

Te vad asa…ca un inceput de zi, ca o dimineata de duminica…esti ca o sarbatoare, esti fiecare soapta si orice tacere, esti varful lumii pe care invat sa ma catar, esti zborul perfect si caderile toate…esti vuietul marii si linistea noptii, esti vis de copil, esti imbratisarea si esti sarutarea de dor…esti somnul usor si mi-esti moartea cea dulce, esti ingerul drag, esti cerul intreg, esti fiecare strop de ploaie, esti zambetul drag si privirea curata…glasul dulce si bland…si esti asa, un fel de poveste, esti primul meu gand, si lumina pe care o vad de departe, esti umbra mea mereu si esti dragostea toata…Aseara ti-am daruit un sarut tremurat…in gand.. Imi spunea in soapta, atunci cand nu-l vedeai, ca ii place uimirea ce doarme frumos pe chipul tau…Aseara ti-am asezat in palma o aripa de inger, care plutea incetisor intr-o rugaciune de-a mea…si ningea a vis parfumat dintr-o iarna, in care noi am inceput sa zburam de dor…Aseara ti-am gasit privirea…se scalda linistita in lacul de langa cabana, iar privirea mea o cauta peste tot…si se revarsa cu lacrimi pe obraz…Asa am asteptat rasaritul perfect, care nu a mai venit…Aseara ti-am cumparat o luna patrata, care se plimba pe cerul patrat si se prefacea ca vegheaza dintre crengile unui nuc batran iubirea noastra rotunda…iar noi doi eram o minune patrata…

La inceputul noptii, din amintiri mi se scutura stele si rasar mii de licurici…Un uliu tipa undeva ascutit, iar din priviri mi se revarsa mari si oceane imense…Din ceea ce ar fi trebuit sa fie un zambet, mi se scutura incetisor o tacere si mi se naste cumplit un dor…timpul de aici, doar timpul, imi mangaie usor tamplele, iar in privire mi se scalda de drag, ingeri perfecti…La inceputul noptii, din rugaciuni mi se scutura lacrimi si se nasc zgomotos alte lumi…prin ganduri imi ratacesc povesti curate, iar in priviri imi adoarme tarziu o minune…Puiul meu de inger imi apare in zborul lui usor, cautandu-si iubirea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu