Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







marți, 24 august 2010

Tu sa ma ierti....

Tu sa ma ierti de toate... ca uneori prea tac si cad in soapte, iar alteori te urlu prea absurd, ca poate uneori te vad prea cald si bun sau alteori te caut oarba prin rugaciuni... si sa ma ierti ca uneori ma nasc in zori prea trista si mor pe inserat in gandul tau cu dor...Tu sa ma ierti de tot... ca poate uneori am sa mai uit ca esti minunea mea, iar alteori am sa te recompun din putine amintiri, ca uneori ma voi indragosti cumplit de tine sau alteori voi fi doar prea mirata de noi doi... si sa ma ierti ca uneori n-am sa mai stiu nimic, dar am sa te iubesc definitiv...cu sufletul meu pustiu...si sa ma ierti ca timpul meu a stat in loc, din momentul in care, mi-am pierdut puiul de Inger....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu