Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







luni, 23 august 2010

Aseara te-am pierdut....

Aseara te-am pierdut... abrupt, zgomotos, cumplit... mi te-ai frant atat de absurd in fiecare silaba din primul cuvant pe care nu am mai stiut sa ti-l spun... inca mai simt in timpane tacerea ta ascutita si inca ma mai doare ultimul gand... as fi vrut sa stiu sa te opresc... insa mi-era atat de greu si atat de tarziu... cumva imi ratacisem timpul si vremea... iar ingerul plecase de mult la culcare... te-ai scuturat a vis urat si m-am scurs incetisor pe obrazul tau, ca o amintire de la inceputul lumii... iar tu mi-ai cazut aproape sfant din rugaciune... din ochi imi plangeau soptit promisiunile tale si in suflet incepuse sa-mi moara un dor... de-as fi putut sa te opresc!... insa nu mai stiam sa te caut decat printre ganduri senine, iar in inima mea desenata incepuse furtuna!... aseara te-am pierdut... ciudat, trist, absent...

Un comentariu: