Fara sa stii cine sunt, citeste-mi in vorbe, citeste-mi in gand... fara sa stii ca exist, gandeste-te la mine ca la o fiinta ce nu va fi a nimanui, ca la o stea ce se va stinge inainte ca tu sa ajungi la ea...



Numai Dumnezeu are privilegiul de a ne abandona... Oamenii nu pot decat sa ne intoarca spatele...







luni, 12 iulie 2010

Buburuzule......

Esti forta care ma face sa rezist pana la lumina, apa curata si pura, calmezi frica si nelinistea mea...Stiu ca nu va mai fi intuneric, si nimic de care sa ma tem, daca tu esti in sufletul meu....Traiesc, pentru ca locuieste in mine iubirea ta, si mor fara alintul si caldura ta...nu pot sa-mi imaginez ce-ar fi viata mea, daca tu n-ai fi....Si daca tu nu esti nu mai am nimic, vad doar un alb orbitor imprejur, unde speranta moare...Si inima mea se sufoca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu